سامانه محتوای الکترونیک کتب درسی هنرستان‌ها رونمایی شد
نوشته شده توسط : تیزلند

سامانه محتوای الکترونیک کتب درسی هنرستان‌ها، امروز در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی رونمایی شد.

سامانه محتوای الکترونیک کتب درسی بهترین هنرستان‌ها رونمایی شد
به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، پروژه‌ تولید محتوای الکترونیک هنرستان‌ها با عنوان مکتب رجایی، امروز با حضور حمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اعضای شورای دانشگاه و جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تهران بزرگ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی رونمایی شد.

علی فرهادی مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در این مراسم اظهار کرد: رسالت ما منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و یکی از اصول آن سند، نظام تعلیم و تربیت و تولید نیروی انسانی تراز جمهوری اسلامی ایران برای آموزش و پرورش است.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با بیان اینکه سند تحول مزین به نام حضرت زهرا(س) است و مسؤولیت ما در این مسیر چند برابر است، گفت: ایده تهیه محتوای الکترونیک کتب درسی بهترین هنرستان تهران ها مورد حمایت دانشگاه قرار گرفت و از ریاست دانشگاه و به ویژه بسیج دانشجویی تشکر می‌کنم.

فرهادی اضافه کرد: محتوای الکترونیک کتاب‌های درسی هنرستان های تهران در 3 سطح بارگذاری می شود که یک سطح با کیفیت‌تر جهت استفاده صدا و سیماست و سطوح با کیفیت کمتر برای استفاده هنرجویان در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه استفاده از این فیلم‌ها برای هنرجویان رایگان است، افزود: در این کار هیچ حق‌الزحمه‌ای پرداخت نشده است و حتی هنرآموزان با هزینه شخصی خود از منزل تا مسیر دانشگاه را طی کردند و نشان می‌دهد که چه معلمان خوبی داریم که این چنین مشتاقانه و دلسوزانه فعالیت می‌کنند.لیست بهترین هنرستان های تهران از اینجا ببینید.

جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تهران بزرگ نیز در این مراسم گفت: از سه سال و نیم پیش که تیم جدیدی در بسیج اساتید مستقر شد، یکی از رویکردهای اصلی‌اش را حل مسأله گذاشت و نگاهش بر این بود که در اجتماعی کردن فعالیت‌های بسیج گام‌های مؤثری را بردارد.

وی افزود: امروز نظام حکمرانی در غرب با آمدن کرونا به هم ریخت و در تدارک حکمرانی جدید هستند و این در حالیست که در نظام مردمسالاری دینی مبتنی بر ولایت فقیه پیوند بین امت و امامت است.

دارا اضافه کرد: در شرایط کرونا شاهد بودیم که همه دست به دست هم دادند و اقدامات خوبی شکل گرفت و این حاکی از آن نظام کارآمد و پیوند بین امت و امامت است. پادا

وی همچنین اقدام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را در تولید محتوای الکترونیک، اقدام ستودنی برشمرد.

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری فارس





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: